MittLivSomMig

Alla inlägg under november 2012

Av Lina - 17 november 2012 16:50

Okej, nu har jag bestämt. Efter att jag sett att 2 ville (endast 3 har röstat hittlis) att jag skulle göra ALLT. Så nu ska jag börja med MovieHearting♥ Där jag ska betygsätta olika filmer jag har från 0-10 hjärtan C:

Eftersom jag precis såg filmen LOL, med Miley Cyrus i huvudrollen. Så ska jag börja med den ^^

LOL får ♥♥♥♥♥♥♥♥♥ = nio hjärtan av mig Lina.

Enligt mig var den väldigt bra ^^ Älskar ju Miley Cyrus, hon är en så bra skådespelare och sångare, men det var synd att hon inte sjöng i filmen.

Mer inlägg med MovieHearting kommer komma ;)


KramKram

- Lina ♥

 

Av Lina - 17 november 2012 15:05

Hej bloggen, det är jag Lina.

Ledsen för att jag inte bloggat på ett tag, men har varit sjuk. Sjukare än vänligt. Är fortfarande sjuk. Men ska försöka blogga mer ändå. Det hjälper mig på något sätt, så som att skriva dagbok. Den idén fungade i typ 1 vecka.

I alla fall, så ska jag försöka lägga upp en video jag gjorde för ett tag sen. Så att ni får se den.

Sen just nu kollar jag på LOL, första gången :3 Har haft den länge men har inte haft lust att se på film. Så ja, nu sitter jag och tittar på den. Hittlis, har typ bara gått 10 minuter utav den. Så är den redan asbra♥

Har inte hunnit kolla vad ni helst vill att jag ska göra en, men det är fortfarande inte försent att röst ;)

Okej, nu ska jag återgå till filmen. Fast för vill jag snabbt säga att jag också sett det senaste avsnittet  TVD♥ Den abslout grymmaste serien, NÅGONSIN! Sen har jag sett 1 eller om det var 2 avsnitt av PLL♥ Älskar serier, om ni har några förslag på någon ni gillar, kommentera gärna C:


KramKram

Lina

 

Presentation


Hej, det här är en 99:a vid namn Lina. Jag är alltså en tjej, som gillar att sjunga och massor av andra saker.
- L

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni att jag ska blogga om förutom just mitt liv?
 Smink
 Kläder
 Film/Tv
 Datorn
 Foto
 Film/Filma
 Musik
 Tidning
 Skolan
 Böcker
 Drama/Teater
 Spel
 Mat
 Bakelser
 Djur
 Sport
 Naturen
 Någon Hemsida
 Spelar ingen roll
 Allt

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards